21 February, 2011

A U C

 
weh. aku rase, kite semakin jauh. jauh sangat. aku tak tahu kenapa. mungkin semua nie salah aku. yelah, terlampau berharap dekat ko. berharap benda yang aku tahu. ia tak kan pasti berlaku. aku sape. ko sape. aku sedar aku nie bukan ade paras rupe. lagi2x personality yang menarik and pompan yang chubby macam ko suke tuhh. :) wehh. yelah, ko kawan aku. Kawan baik aku. Dulu ko selalu ade dekat jer dengan aku. nasihatkan aku. marahkan aq. yela, ko kan orang tuee. semua benda ko dah pro. aq rindu sangat- sangat time tuh. nak sangat berulang balik. weh, aq rasekan. mungkin aku kena hadkan perasaan aku dekat ko. aku tak nak terluka lagi. cukup sekali. bukan untuk kali kedua.  kenape la, aq selalu rase ko nie jodoh aku ?? *perasan* haishh, abin. wake up la. dia bukan untuk ko lah. sedar cikit. ko tak layak. abin, tolong jadi matang jugak. sampai bila ko nak jadi macam nie. fikiran ko mesti terbuka. jangan terperok macam cekodok. btw, ko tolong jangan bagi aku harapan lagi. aku sakit lah. terima kasih. :) aku harap ko sehat-sehat selalu bibik. ^^ wasalam. :)


No comments:

Post a Comment