07 August, 2011

Nilai Persahabatan :)

Assalamualaikum :)

-HASRUL HARIF , MUHAMMAD TAUFIQ, MUHAMMAD HAFIZ,
SITI NUSYAQINAH, SYARIFAH NABILAH, NUR WAHIDA-

Bestfriend Till Haven. Insya'Allah :)

Ingat tak lagi . Kita yang selalu habiskan banyak masa samasama. Gelak samasama. Study samasama. Minum coolblog samasama. Shoot samasama. Lepak bangi samasama. Memekak samasama. Jalan kaki samasama. Takkan ku lupa saat itu wahai sahabatku. Mesti rindu sangat kalau lepas SPM dah tak boleh samasama. Tak ada ejek-mengejek lagi. Bahan-membahan. Perli-memerli. Gaduh-gaduh. Masing-masing mesti buzy dengan study, kerja, anak. HAHA. Macam manalah korang nantikan. Topek cakap nak jadi pilot. GD cakap nk ambik multimedia. Hafiz awan nano cakap nak ambik accounting . Skin, nak ambik pengurusan pentadbiran. Aku, Office Manegment. Wada, nurse or fisio. Tinggi cita-cita kita kan ? Insya'Allah mesti boleh capaikan. :)

 
"Sahabat yang terbaik adalah dia yang dapat duduk berayun-ayun di beranda bersamamu tanpa mengucapkan sepatah kata pun, dan kemudian kamu meninggalkannya dengan perasaan telah bercakap-cakap lama dengannya"

2 comments: