27 January, 2012

Aku Rindu, Sayang kamuuu


Assalamualaikum. Hari ni, alhamdulilah. Aku happy sangat. Aku dapat bertemu dua orang sahabat baik ku. Siti Nurshaqinah dan Farah Syahirah . :) Rindu sangat dekat dua orang shabat ku ini. Terlalu banyak kenangan yang kami kongsi bersama. Aku rapat dengan mereka berdua sejak aku mencelah apabila mereka bercerita tentang Justin Bieber. Haha. Sejak dari hari itu, kami rapat. Sampai sekarang. Alhamdulilah, aku di kurniakan dua orang sahabat yang memahami, sentiasa mengembirakan aku di saat aku sedih dan sunyi, sentiasa memberi kata-kata semangat. :) Kalau nak cerita pasal mereka. Sampai besok tak habis Kalau kami bertiga jumpa. Mesti jadi gila. Kalau salah seorang tiada, kami pasti merindui satu sama lain. Syaqinah, aku selalu layan dia macam budak kecik. Makan kena suapkan dan potong kuku pun aku yang ketipkan. Farah pula, aku suka berkongsi cerita dengan dia. Dia kelakar dan jenis terbuka. Aku sayang sangat dekat korang berdua. Nie gambar kiteorang bertiga yang aku ada. Tapi sebenarnya banyak lagi. Tapi wayer external aku entah ke mana . Hehe :P 












Rindu semua gadis bawah pokok nie :'(

Nota malas : Aku harap persahabatan kita akan sampai ke akhirat. Amin :')

2 comments:

  1. jalan sini :)

    btw, rindu zaman sekolahh. :D

    ReplyDelete
  2. Aaaa . byk gambar yg aku takde ni ! :(

    ReplyDelete