19 May, 2013

Best friends day



 Assalamualaikum w.b.t 
 بسم الله الرحمن الرحيم 


"A best friend is someone who helps you through everything. Someone who you can count on. Someone who comforts you. Someone you have fun with. Someone who you tell everything. Someone you trust. Someone who tells you the truth. Someone who doesn't care to eat or drink after you. Someone who gives you advice. Someone who will like you as a friend even if you do something completly stupid. Someone who doesn't talk about you behind your back. This is what I think it means"

Kenalkan, ni kawan-kawan baik saya masa zaman sekolah dahulu. Okey, nak jadikan cerita, kiteorang dah plan nak jumpa bulan 5 ni. Yeayy ! Alhamdulilah. Dapat pun jumpa. Kul 12 macam tu Taufiq amek aku dekat rumah lepas tu pergi rumah Syaqinah, Amer serta Hasrul. Dalam kereta habis Amer bahan "kita mintak maaf, kita mintak maaf" malu wey. Amer cakap aku dah lain. Okey, tak nak cakap banyak. 

Sampai Curve je, Terus pi Ikea. Nak makan meatball. Sekali penuh. Masuk balik curve cari nando's. Punya pusing-pusing cari nandos. Masa makan tu sumpa lawak. Cerita macam-macam. Haish, rindunya masa form 4 dan form 5. Hihi. Habis makan. Terus solat.

Bowling Time ! Aku tak main pun. Hehe. Tengok jelah dorang main. Pemenang dia Masrul ! Haha. Nama bertuah tu. Balik tu, amek-amek gambar. Singgah Giant jap. Haha

Act, panjang ceritanya. Tapi pendekkan. Btw, sayang korang sangat-sangat. Semoga persahabatan kita sampai ke Jannah. In Sha Allah =)  





Nota Malas : Amer dah ada gf baru :p

No comments:

Post a Comment